Coca-Cola, mesaj cu subînţeles înainte de referendumul pentru famili tradiţională: Nicio diferență


Cu doar o săptămână înainte de referendumul pentru familia tradițională, Coca-Cola România a posta pe pagina sa de Facebook o imagine cu tâlc.

Concluzia e simplă: trăim totuşi în Secolul 21, nu în Evul Mediu.

Aşadar, în imagine vedem trei perechi de sticle, cu diverse „orientări”.

 

Primul „cuplu” de sticle afişează nume distincte – Coca și Cola. Al doilea, Coca și Coca, iar al treilea – Cola și Cola: „Noi nu vedem nicio diferență, scrie Coca-Cola, alături de hashtag-ul #samefeeling.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La scurt timp, pe grupurile de satiră au apărut și parodii legate de postarea Coca-Cola. Iată mai jos postarea din grupul Utopia.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.